زمانی که از بازیها یک تصور عالی و بالایی داشته باشید امیدوار ماندن شما به طور کامل به تلاش و مهارت تیم توسعه دهنده بازی بستگی دارد.نسخه اصلی just cause یک مفهوم رویایی داشته که با سادگی های متعدد بازی و کوتاهی ها منجر به نواقص تکنیکی شد. که همین امر باعث شده که این بازی صرفاً بازی متوسطی بوده و انتظار مختصری از آن احساس شود . اگر قادر به طبقه بندی بازیها تحت عنوان و سبک sand box style (روش جعبه شنی) باشیم پاراشوت (چتر نجات) توانایی بیشتری نسب به چرخهای جک مدل gta دارد این یک بازی تفریحی و سرگرم کننده است که استودیو آوالانچ با رسیدن به نتیجه ، سود مورد نظر خود را بدست آورده و از نقطه نظراتی که موجب تغییر و دگرگونی در راستای پیشرفت و بهبود بازی شده اظهار تشکر نموده است. و این بازی تا چند ماه دیگر(سه ماهه سوم 2008) برای کنسول های xbox360 و ps3 و کمی دیرتر برای pc عرضه خواهد شد و اگر تیم سازنده روی تکنیک و کنترل آن بیشتر کار کرده و آن را بالا ببرند دراین روزها مفهوم عالی و جایگاه بهتری را خواهد داشت . قدم اول برای این کار که اثر متقابل بر روی تجربه سازندگان دارد نظریه های مطرح شده است که شالوده پروژه می باشند . که انتظار می رود به زودی به جایگاه مورد نظر خواهند رسید ، بنابراین در حال حاضر فقط به اضافه کردن تجهیزاتی برای رونق دادن بازی نیاز دارند.

Screenshot of Just Cause 2 (PC)

قهرمان شجاع و تا حدودی بی پروای بازی ، ریکو رودریگوز بار دیگر به بهشت گرمسیری gorgeous برگشته است . زمانی که شخصیت اصلی داستان بر می گردد ما san esprito را ترک کردهو در حال حاضر در سری جدیددر جزیره panua به سر میبریم که این جزیره مملو از دسیسه ای پنهان در کنار فرهنگ صلح جو و مسالمت آمیز جزیره می باشد. زمانی که eidos می گوید جزیره کوچکتر از san esprito است برای ما قدری عجیب است چرا که همیشه بر اساس شعار (هر چه بزرگتر ، بهتر) به دنبال نتیجه بوده ایم . در حالی که حتی اگر panua بزرگتر نباشد به جرات می توان گفت واقعاً بهتر است . سازندگان در نظر داشتند که بازی دچار تنوع و دگر گونیهای جالبی شود به عنوان مثال پس از جستجو کردن و گذراندن مراحل در دل جنگلهای انبوه وعمیق ، تبدیل آن به شهرهای مدرن امروزی با آسمانخراشها و تمامی وسایل تفریحی و آسایش امروزی ، بسیار شگفت آور می باشد. و جالبتر اینکه با توجه به موقعیتی که در آن قرار خواهید گرفت آب و هوا و اقلیم منطقه نیز تغییر می کند. در بازی کاملاً آشکار است که شما در کوهستان احساس کاملاً متفاوتی خواهید داشت نسبت به زمانی که مشغول گشت و گذار در سواحل هستید. تمامی اینها کافی است که یک تضاد آشکار در خود جزیره قابل احساس باشد  . هر چند که در ظاهر پیدا کردن چنین چیزی مشکل به نظر می آید که چگونه یک شهر مدرن امروزی از دل یک قسمت از جزیره بیرون می آید ، شهری شگفت انگیز و اسرارآمیز که در نقشه نمایش داده نشده است:بخت تاریک؟

Screenshot of Just Cause 2 (PC)

یکی از پیشرفت هایی که در مورد گیم پلی بازی شنیده ایم افزایش بهبود AI  در بازی می باشد که برای ما یاد آوری کننده هوش مصنوعی معیوب در نسخه اصلی JUST CAUSE می باشد. به همین دلیل تلاشهای استودیو آوالانچ برای بهتر کردن نتیجه، ما را بسیار خوشحال و راضی نگه می دارد.در این بازی دشمنان به راحتی قادر هستند که از وسایل نقلیه تیر و گلوله پرتاپ کنند که البته به آسانی جک ماشینها نیست!.در همین هنگام تعداد زیادی از ماموریتهای گوناگون را وجود دارند که با وجود محل و موقعیت کوچک بازی در آن مراحل آن گذاره شده است . پس از دشمنان اولیه شما با شخصیتی به نام baby panay در گیر می شوید. او کوچک بوده ، افکار شرارت آمیزی دارد . او دزدی است که هنوز شانس کامل خود را برای موفقیت و پیروزی در مراحل بازی به دست نیاورده چرا که rico او را دستگیر کرده و panay در این مرحله از ارتش شیطانی جدا می شود. از آنجا که در مراحل مختلف مبارزه تمامی عوامل و آیتم ها بسیار واقعی هستند، و لازم است که تا الان یک تشکر ویژه از سازندگان بازی برای تکنیکهای به روز شده به عمل بیاوریم که به خوبی مناسب نسل جدید هستند. و این دقیقاً چیزی است که ما در just cause2 بدنبال آن هستیم:به روز شدن. در بسیاری از بازیها نظر به اینکه اعتقاد داریم در تصور و مفهوم عمومی بازی نیازی به تجدید و از ابتدا شروع کردن نیست، لذا سازندگان شروع به تولید و ایجاد و به طور ساده تر اتو کشی در سایر قسمتهایی کردند که پایه آنها در نسخه اول پیدا می شود و در نتیجه آن نیز اصولا باید بازی با ارزشی شود، اوالانچ اینبار می اید تا به موفقیتها دست پیدا کند.

Screenshot of Just Cause 2 (PC)

اگر شما از اینکه rico با قلاب چنگک خود handy-dandy را می گیردشگفت زده شده اید ، نگران نباشید چرا که آنها به عقب برگشته و نمایش دیگری را به شما نشان می دهند که به روز تر و واقعی تر باشد. اگر شما با این ابزار کوچک آشنایی ندارید وسیله ایی را تصور کنید که مانندسبک مرد عنکبوتی می تواند دور درختها یا ساختمانها تاب بخورد و همین طور هر جای دیگری که سر نیزه(قلاب) به آنجا گیر کند . که این یکی از برجسته ترین ویژگیهای نسخه اصلی می باشد که برای بدست گرفتن بازی احساس زیادی را به وجود نمی آورد ، درست است؟

ولی با توجه به تغییراتی که در مورد rico انجام شده و موجب می شود که چشم اندازهای زیادی را پشت سر بگذارد – که در بالا به آن اشاره شد واقعاً برای  ما جای تعجب است که چگونه قلاب سرنیزه قادر به چفت شدن (گیر کردن) در میلیونها جسم مختلف می باشد ، خوب به آن فکر کنید : از درختان خرما گرفته تا آسمانخراشها و صخره های پوشیده از برف و ... و شما می توانید نیزه را دور و دورتر پرتاپ کنید . چقدر حادثه ایی و اکشن تر خواهد بود. و اما در مورد خود بازی ما ماجرایی های طولانی تری را اتظار داریم به خصوص به این دلیل که شما قبل از اینکه با توجه به نقشه پیش بروید باید راههای مختلف را جستجو و امتحان کنید . شما می توانید نسخه اصلی بازی را در مدت 6 ساعت تمام کنید، اگر شما علاقه به انجام کارهای خارجی و ماموریتهای جانبی نیستید؟ نیروهای gonna شما را مجبور می کنند که برای لحظاتی در پایان هر ماموریت سردرگم شوید.

Screenshot of Just Cause 2 (PC)

در پایان علاقه داریم که امکانات اضافه شده در بازی را به شما معرفی کنیم که نمی توان آنها را به سادگی کنار گذاشت و مدل ماوریتها از روی gta اقتباس خواهند شد، به عبارت دیگر بدون در نظر گرفتن موقعیتهایی که در آن قرار داریدشما می توانیدانتخاب کنید که در هر مرحله به چه شکل به جستجوس خود ادامه دهید. آیا راحت تر هستید که در روی زمین سینه خیز بروید یا ترجیح می دهید که بدوید؟طبق مصاحبه سایت gamespot: eidos در مورد ماموریتهای ویژه ایی صحبت می کند که در آن به شما امکان حمله به قلعه نظامی داده خواهد شدو این انتخاب که آیا از زمین به قلعه حمله کنید یا از کوهستان هایی که در نزدیکی این دژ نظامی قرار دارند؟ کدامیک برای شما جالبتر است در حال حاضر پاراشوت(چتر نجات) وسیله ایی است که به طور کامل به برتری نرسیده است( به طور مثال به تو این اجازه رو می دهد که آن کار ر انجام دهی اما باید به موقعیت دیگری در مرحله جدید بروی) یکی از دلایل اینکه در سری ماموریتهای gta کاربردهای غیر قابل باور دارند، آزادی کامل در انجام بازیهاست در هر مرحله این توانایی به شما داده می شود برای انجام هر چه که شما بخواهید و هر گونه و به هر شکل که شما بخواهید مراحل را به انجام برسانید. و هدف اصلی این است که شما مراحل را کامل خواهید کردو رسیدن به نتیجه پایانی است که برای شما معنا دارد. همان طور که داشتن یک موضوع اصلی در just cause 2 مطرح بود و می توانیم بگوییم که در حال حاضر همه چیز خوب ، دقیق و زیبا به نظر می آید. اما فعلاً اجازه بدهید که تا رسیدن به این موفقیتهاً امیدوار باشیم